ДЕНЬ ЗНАНЬ – 2017
ВЕДУЧА: Добрий день, любі діти! Ми дуже раді вас
вітати у нашому затишному,
по святковому вбраному, веселому садку з красивою назвою
«Ромашка».
Так-так! Наш садочок має назву «Ромашка», тому діти ростуть тут, як
квіточки під сонечком: красиві та щасливі.
У садочку радісно і квітно.
Чути передзвони юних голосів.
Завітало Перше вересня привітно,
Принесло День Знань для малюків!
Заходьте дружньо та сміливо,
Веселі малюки, до нас.
Життя веселе та щасливе
Чекає у садку на вас.
***До ведучої
виходить дівчинка-Ромашка.
РОМАШКА: Вітаю вас, малята. Я дівчинка-Ромашка.
В садочку цім зростаю, я вже багато знаю.
І вас навчать співати та віршики
читати,
І групою на святі таночки
танцювати!
Щаслива осінь на
порі — ідуть до школи школярі,
А ви заходьте у
садочок, «Ромашка» рада
дітворі!
***Діти середньї та старшої групи
стають півколом і виконують разом з дорослими пісню «Дитинство
починається в садочку».
1. Дитинство починається з садочку,
Де іграшок багато і пісень.
Тут граючись ми всі не помічаєм,
Як
час іде , і як злітає день.
Приспів: Як радісно і весело
В садочку нам зростать,
За нас спокійні мами,
За нас спокійні тата,
Бо у надійних ми руках.
2. Хоч інколи ми –
пустуни маленькі
І часто ми здіймаєм галас свій.
Та горнемось до вас, немов до неньки,
Бо любите ви щиро нас усіх.
Приспів:
***Діти сідають на
стільчики.
ВЕДУЧА: Літо в сім’ях гостювало, вітаміни роздавало,
Несло
кожнісінькій дитині фрукти й овочі в корзині.
Підрум’янило
всім щічки, повело на луг до річки:
Засмагати
і купатись, у веселі ігри гратись.
Малюки
в сімейнім колі відпочили всі доволі.
Та
прийшла пора малятам до садочка поспішати.
Сьогодні
дружний наш садок зібрав до купи всіх діток.
Але я бачу,
після літа у нас з'явилося багато нових діток. Треба з ними
неодмінно
познайомитися!
***Проводиться музична гра «Давайте познайомимося».
Підбирається музика з чітко вираженою двочастинній формою. Діти утворюють
два кола: зовнішнє і внутрішнє. На першу частину музики зовнішнє коло рухається
вправо, внутрішній - вліво; на другу частину музики діти внутрішнього і
зовнішнього кіл повертаються один до одного обличчям, діти, що знаходяться
навпроти один одного, вітаються за руку, вимовляють по черзі своє ім'я,
виконують зустрічні удари. На першу частину музики рухаються далі. І так кілька
разів.
***Звучить вступ до пісні
«Домовичок». До залу вбігає Домовичок Кузя, бігає, метушиться (в руках у нього
гарно оформлена коробка з написом «З Днем знань!»).
КУЗЯ: Ой, ой,
запізнився, запізнився! Куди ж мені його поставити? Поставлю ось
сюди, щоб усім видно було (ставить коробку біля центральної стіни).
Привіт, малята,
я вітаю вас з Днем Знань! Я так поспішав, боявся спізнитися
на
свято.
ВЕДУЧА: Здрастуй, Кузя! Ми раді тебе бачити. А що це ти приніс?
ВЕДУЧА: Здрастуй, Кузя! Ми раді тебе бачити. А що це ти приніс?
КУЗЯ: Я знайшов для вас скарб! (показує на коробку)
ВЕДУЧА: Тут написано «З Днем знань!». Значить, це подарунок для нас. А що ж там?
ВЕДУЧА: Тут написано «З Днем знань!». Значить, це подарунок для нас. А що ж там?
КУЗЯ: А там лежить те, що допоможе вам стати розумними, веселими,
добрими,
допитливими!
ВЕДУЧА: Кузя, тоді давай скоріше відкриємо цей скарб!
КУЗЯ: Так цей скарб хитрий! Якщо загадки не отгадаете, то нічого і не отримаєте.
ВЕДУЧА: Ми постараємося.
КУЗЯ: А настрій у вас хороший, щоб відгадувати загадки?... Тоді давайте всі
ВЕДУЧА: Кузя, тоді давай скоріше відкриємо цей скарб!
КУЗЯ: Так цей скарб хитрий! Якщо загадки не отгадаете, то нічого і не отримаєте.
ВЕДУЧА: Ми постараємося.
КУЗЯ: А настрій у вас хороший, щоб відгадувати загадки?... Тоді давайте всі
разом потанцюємо!
***Діти виконують пісню-танок «Хай
завжди в небі сонце світить» (під фонограму пісні «Посмішка»).
1.
Пісеньку веселу ми
почали співати,
У танок веселий всі вийшли танцювать,
У танок веселий всі вийшли танцювать,
(йдуть
по колу один за одним паровозиком)
В долоні бий гучніше, навколо повернися,
В долоні бий гучніше, навколо повернися,
(зупиняються,
повертаються в коло, плескають)
Співай-но веселіше і друзям посміхнись.
Співай-но веселіше і друзям посміхнись.
(руки
до рота в одну сторону та в іншу, пружинка)
ПРИСПІВ: В небі сонце світить нехай завжди, (йдуть в коло, руки вгору)
І радіють діти на всій землі! (плескають)
Подивіться зараз усі на нас,
І радіють діти на всій землі! (плескають)
Подивіться зараз усі на нас,
(відходять назад із кола, руки повільно в
перед)
Ми малята, ми малята, ми просто - клас!
Ми малята, ми малята, ми просто - клас!
(дві
руки до грудей, показують "во")
ПРОГРАШ: (барабанчики
(кулачки крутяться один навколо іншого) і хлопки)
2.
Для дітей весела музика лунає,
(по колу)
Кожного із нас вона розвеселить,
В долоні бий гучніше, навколо повернися,
Кожного із нас вона розвеселить,
В долоні бий гучніше, навколо повернися,
(зупиняються,
повертаються в коло, плескають)
Співай-но веселіше і друзям посміхнись.
Співай-но веселіше і друзям посміхнись.
(руки
до рота в одну сторону та в іншу, пружинка)
ПРИСПІВ:
КУЗЯ: Діти, а що ви знаєте про це свято – день Знань?
***Виходять діти середньої та старшої
групи.
Дитина 1: Я першого вересня встала раненько,
Гарно прибралась, в садочок прийшла.
Квіти красиві дала мені ненька,
Бо свята знань це чудова пора.
Дитина 2: Ми вчитися будемо дуже старанно,
Нам вихователі всі допоможуть.
Може, хтось скаже, що вчитися зарано,
Я вчитись хочу, умію і можу!
Дитина 3: Я ще маленька, до школи ще рано,
Тому мене мама в садочок веде.
Люблю вихователів, слухаюсь гарно,
Якби ж вони слухались також мене…
Дитина
4: В нас група –
найстарша.
ВЕДУЧА: А
що воно значить?
Дитина 4: Це
значить, що вранці ніхто вже не плаче,
Суп на штанці не проллє тут ніхто,
Всі одягати навчились пальто.
А черевики з тугими шнурками
Не довіряють ні тату, ні мамі.
Дитина 5:
Нема в нас вільної хвилини – всі працюють без зупинки:
Ріжуть, клеять і малюють, розмірковують, рахують.
З ранку і до вечора жарти тут лунають
І обличчя у дітей посмішками сяють.
Дитина 6: Місяць
вересень – це осінь, купа листя під кущем.
І не сохнуть на покосі трави, змочені дощем.
Вже не підеш босоніж, зникло навкруги тепло,
Сонце світить та не гріє, наче літа й не було.
ВЕДУЧА: А давайте у
оркестрі ми заграємо,
«Музику» літа радо пригадаємо.
***Гурт дітей грає в оркестрі під тиху музику та слова
ведучої.
ВЕДУЧА: Шелестить трава,
(шурхотіння аркушем паперу або тертя долонькою об долоньку)
Колишуться хліба,
(дмухають у будь-який посуд)
Скрекочуть коники
(тріскачки)
І щось бринить,
(гра на будь-якому струнному інструменті)
Сюрчить,
(тріщітка з іншим наповнювачем або свищики)
Дзенькає,
(металофон)
Туркоче…
(стукають пальчиками по барабану)
Гудуть бджоли, джмелі, жук
(звукоімітація: «дж», «дз», при цьому виконують плескають по бедрах).
***В цей час
виходять діти старшої групи, сідають настільники.
Погляньте, які працьовиті бджілки, вони низько кружляють над квітами,
І сідають на них, шукаючи нектар.
*** Діти виконують ХОР РУК «КВІТИ ТА БДЖІЛКИ» .
ВЕДУЧА: Пригадали
літо наостанок, але нас чекає вже осінній ранок.
Готові ми загадки відгадати, щоб скарб
відкрити. Час вже почигати.
КУЗЯ: Перша загадка - моя!
Чорні пташки на кожній сторінці,
Мовчать, чекають, хто їх прочитає.
(Літери)
Чорні пташки на кожній сторінці,
Мовчать, чекають, хто їх прочитає.
(Літери)
КУЗЯ: Зараз перевіримо!
***Кузя смикає за мотузку парасольку, з
якого сиплються букви (парасольки підвішені до стелі).
КУЗЯ: Малята,
ви молодці! Справжній буквопад вийшов!
ВЕДУЧА: А тепер я хочу загадати загадку!
ВЕДУЧА: А тепер я хочу загадати загадку!
Проживають в розумній книжці хитромудрі братики.
Десять їх, але брати ці порахують все на світі.
(Цифри)
Десять їх, але брати ці порахують все на світі.
(Цифри)
КУЗЯ: Зараз перевіримо! (Смикає
за мотузку парасольку, з якого сиплються
цифри) Ура! У нас цифропад вийшов! А наступна
загадка знову моя.
Під рукою вона танцює,
М'яким хвостиком малює.
Прикрасить весь альбом:
Ось річка, ось ліс, ось будинок!
(Пензлик)
М'яким хвостиком малює.
Прикрасить весь альбом:
Ось річка, ось ліс, ось будинок!
(Пензлик)
Зараз перевіримо. (Смикає за мотузку, але парасольку не нахиляється)
Ой, що таке? Малята, допоможіть мені. Давайте дружно
скажемо: Раз, два, три!
Парасолька, допоможи!
(Діти: Раз, два, три! Парасолька,
допоможи!)
(З
парасольки сиплються пензлики).
КУЗЯ: І цю загадку ми відгадали!
ВЕДУЧА: Тепер моя загадка.
ВЕДУЧА: Тепер моя загадка.
Якщо тільки ти помилився,
Він тебе не підведе.
Всі недоліки та помилки
Запросто з листа зітре.
(Ластик або стірательная гумка)
Він тебе не підведе.
Всі недоліки та помилки
Запросто з листа зітре.
(Ластик або стірательная гумка)
КУЗЯ: Ой, що таке?
Знову мене парасолька не слухається. Давайте всі дружно затопаем! А
тепер в долоні захлопаем!
(З
парасольки сиплються ластики).
КУЗЯ: Ой, дивіться, малята!
Скарб відкривається! Які тут гарні книжки!
ВЕДУЧА: вони допоможуть нам дізнатися багато цікавого.
КУЗЯ: А щоб на заняттях вам було цікаво, я хочу подарувати вам свою улюблену веселу
ВЕДУЧА: вони допоможуть нам дізнатися багато цікавого.
КУЗЯ: А щоб на заняттях вам було цікаво, я хочу подарувати вам свою улюблену веселу
пісеньку.
ВЕДУЧА: Ми любимо разом дружно танцювати.
ВЕДУЧА: Ми любимо разом дружно танцювати.
***Діти виконують танок під пісню
«Домовичок».
КУЗЯ: А я вам хочу всім
побажати:
Будьте чемними завжди,
щоб поважали вас усі.
Добре вчиться і трудіться, і ніколи не
лініться,
Не
скупіться на теплі слова, щоб у світі було все більше добра.
СЛОВО ЗАВІДУЮЧОЇ.
Дитсадочок «Ромашка»
вас вітає, любі діти.
Вам гостинно відчиняє групи сонячні, привітні.
Подарують вам тут ласку, щире серце, добре слово
І бажання кожне ваше тут здійсниться знову й знову.
Тут вас іграшки чекають, вихователі ласкаві,
Добрим словом научають, щохвилини розважають.
Вчать любити тата й маму, рідну землю, гори, ріки.
Тож нехай завжди вам сяє ніжне сонечко привітне.
Всього багато у садочку є
цікавого для вас,
А тепер ідіть, будь ласка, групи вже чекають вас.
ВЕДУЧА: (до неї підходить дівчинка-Ромашка із дзвоником в руках).
Дзвенить дзвінок,
усіх дітей скликає,
Канікули скінчились – вчитись час.
Щасливі усмішки скрізь музику лунають
І в групу поспішає кожен з вас.
***Під
музику діти розходяться по групам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий