пятница, 7 февраля 2020 г.

Свято для мам в старшій групі

ВЕСНЯНА ЛОТО-ЗАБАВА
***ВХІД ПІД - ЗАПИС «БОГ І МАЛЮК»  
(Діти  тихенько заходять до зали, сідають врозтіч на колінця на килимок) 
*** ТАНЦЮВАЛЬНА КОМПОЗИЦІЯ «Крила твоєї любові».

Ведуча: І з тих пір так  повелося  в світі -
                  Ангела свого мають усі діти.
                 Ангел їх охороняє, від біди закриє,
                 Береже і забавляє, навіть носик миє…
                 І молиться за діток цей Ангел щоночі,
                 Якщо хворіє малюк – не стулить і очі…
                 Називають його діти просто «Мама»,
                 І моляться за нього діти так само.

***Діти виконують ПІСНЮ «АНГЕЛ». 
1. Тихий вітерець вітоньки гойда,
    Місяць чарівник зорі розсипа...
    Із далеких снів ангел прилетів,
    З білими крильми біля мене сів.

                            ---Приспів:---
                Дуже я прошу тебе, ангел дорогий,
               Щастя з неба принеси матінці моїй
               І від горя захисти матінку мою,
               Ангелочок дорогий, маму я люблю!

2. Лагідний туман землю огорнув,
    Тихий вітерець у гаю заснув,
    Із далеких снів ангел прилетів,
    З білими крильми біля мене сів.
                               ---Приспів---

Ведуча: Поглянула за вікно – капіж там  співає,
                  Це значить, що мамине свято до нас поспішає.
                  Коли поруч мама – чудово, мов в казці.
                  То ж казку весняну дивіться, будь ласка.

                  БАБА ЯГА І ДОМОВЕНЯТКО КУЗЯ (СЦЕНКА )
ДЕКОРАЦІЇ: хатина Баби Яги – стіл, лава, скриня, на столі самовар, чашка і т. п.
РЕКВІЗИТ: телеграма, мітла, клубочок
Ведуча: На узліссі, всім на диво, є хатиночка красива.
                  В ній живе одна бабуся, а ім’я її – Ягуся.
                  Як тільки весна наступає, сум бабусю огортає:
                  Немає з ким поговорити, чай з цукерками попити.
                                    (під музику виходить Баба Яга, підмітає долівку)   
Баба Яга:Чисто й прибрано в хатині,
                     В мене затишок, тепло,
                     Та сама я , без дитини – тут мені не повезло.
                     Кожен день – мов рік, та й сумний у мене вік!
                     Дати кому цю шоколадку?.... (далі мрійливо)
                     Завести б Домовенятко!
                    Пестила б його, любила, теплим молочком поїла,
                    Спатоньки вкладала,колискової співала.

(Звучить запис голосу Ворони)   
           Кар-р-р!!! Яга! Чого лісом не походиш,
        Своє щастя проворониш !
        Подивись – Домовенятко!
        Загубилося малятко,
        Між ялинками блукає,
        Де живе – не пам’ятає.

***З іншого боку зали «змійкою» підскоками рухається  Домовенятко, Баба Яга радісно кидається йому назустріч.
Баба Яга: Добрий день, Кузьма! Рідненький,
                     Йди до мене ти скоренько,
                     Вип’єм чаю.  Як живеш?
                     І куди зараз ідеш?
Кузя: Бабусю Ягусю, вітаю!
             В дитсадок я поспішаю.
             Свято бабусів і мам
             Відзначають вони там.
Баба Яга: Це що – завжди так весною?
                      Та посидь трішки зі мною,
                      Напою тебе я чаєм,
                      На руках заколихаю.
                              (заколихує його)
                      Баю-баю, засинай,
                      Кузя, очі закривай,
                      Спи, моє домовенятко,
                      Заморилося малятко…
                           (обоє засинають)

(Звучить запис голосу Ворони)   
        Кар, Яга! Пора вставати,
        Свято мам розпочинати!
        Мам багато вже зібралось,
        А ви спати тут уклались!

Баба Яга: Кузьку я їм не віддам! Діти хай вітають мам,
                     А він – моя дитиночка,
                     Кузенька – моя кровиночка!
                     Я бабуся одинока і нещасна!
                         (до Кузі, заколихуючи)
                      Спи моє сонечко ясне….


(Звучить запис голосу Ворони)  
         Для Кузі ти – ніби мама….
         І тобі тут прийшла телеграма!

(Баба Яга знаходить телеграму й читає)    
         Мила, дорога бабусю,
        Лагідна Бабусю Ягусю,
        Запрошуємо в гості до нас,
        Свято мам зустріти час,
        Раді будемо й Кузьмі синочку.
        З повагою діти садочку

***Баба Яга починає прихорошуватися – знімає верхній одяг, під ним вона святково вбрана.

Баба Яга: Якщо так, то я на свято, Лину швидко до маляток.
                     Швидко в ступі полечу – Кузю також прихвачу.
                     Синочку любий, прокидайся,
                     У темпі, синку, одягайся!
                     В дитсадочку дуже нас чекають,
                     Без нас і свято не розпочинають

***Рухаються по залу відштовхуючись мітлою. Звертає увагу на гостей.

Баба Яга: Народу скільки тут зібралось!
                      Когось іще ви зачекались?
                      Свято ще не починали?
Ведуча: Ні! На вас усі чекали!
Баба Яга: Рада бачити вас діти! Можна з вами посидіти,
                      Подивитись, як на святі будете матусь вітати?
                      Кузі ж я клубочок дам, щоб вітав він ваших мам:
            Кому він в руки потрапляє, той вірш для мам розповідає.
***Далі – вірші розповідають діти, кому Кузя дає до рук клубочок. Діти виходять, розказують вірш і стають на визначене місце.
1.    Поспішаю привітати я свою матусю.
Приголублю теплим словом, до неї притулюся.
Приберу гарненько в хаті, квітку подарую,
Я свою матусю любу ніколи не засмучу.

2.   В цей день лише для тебе сміється сонце з неба,
І ніжно пахнуть квіти, його теплом зігріті.
І дятел привітання відстукав на світанні.
А я тут походжаю – тобі добра бажаю.

3.   Сниться полю дощик, картоплині – горщик,
А відерцю сниться копанка-криниця.
Сонце сниться вітам, хатці сниться брама,
А маленьким дітям сниться їхня мама.

4.  Без мами і сонце пригріє не так,
Без мами і ласки немає в словах,
Без мами і пісня не так звучить,
Без мами ніхто не научить нас жить.

5.   Маму шануйте, маму любіть,
Маму від злого завжди бережіть.
Хай їй дарує Господь із небес
Щастя, здоров’я і море чудес!

6.  Чому так схожі мама і весна?
Тому, що усмішки їх сповнені тепла.
А очі мамині, мов небо, весняні:
Як сердиться в них хмарка пропливе.
Та й то лиш зрідка, бо в очах у мами
Ласкаве сонце сяє промінцями.
***Діти виконують мелодекламацію «Кожен любить свою маму».
***Зразу ж виконують танок під пісню «Співанка».
***Сідають на місця.

Ведуча: Ось нарешті веснонька прийшла,
                  І веселу лотерею принесла.
                  А ведуча її де? Чом вона до нас не йде?
Баба Яга:  А чим я не весняна лото-забава?
                       У мене є Кузя, я теж, як не крути, - мама…
                      Якнайкраще усіх порозважаю,
                      Святкову лотерею розіграю!
             (Баба Яга бере до рук скляну кулю з кульками для лотереї.)         
                             Я - весняна Лото-Забава, полюбляю свято мами
                     Я - весела танцюристка і відома всім артистка.
                     Буду з вами танцювати, у веселі ігри грати.
Ведуча: Так ти, допоможеш дітям співати?
                  Адже сьогодні мамине свято!
                  Ігри будуть? Будемо танцювати?
                   Треба ж концерт їм показати!
Баба Яга: Час прийшов мені на святі
                      Вже концерт розпочинати,
                      Поспішайте, час не гайте,
                                    (Підходить до ведучої)
                      Швидше кульку вже виймайте!
Ведуча: Кулька номер …. , а це означає,
                  Для мам зараз пісня пролунає!

***Гурт дітей виконує пісню «САМАЯ, САМАЯ»
1.  Заглядає сонечко в наш дім
                    І дарує радість нам усім,
    Прокидаюсь, пташкою лечу,
    «Добрий ранок, мамо!» - шепочу.
Приспів: Самая, самая, самая
        Добрая, ніжная ти моя!
        Самая, самая, самая
        І на весну чимось схожая!
        Самая, самая, самая
        Добрая, ніжная ти моя!
        Самая, самая, самая
        Мама моя любимая!

2.  Знаю, що тобі не до пісень,
                    Заморилась ти за цілий день.
                    З радістю тобі допоможу
                    І на вушко ось що я скажу
Приспів:
3.  Ніч уже, зійшла ясна зоря,
                    Вже, нарешті, поруч ти і я.
                    Перед сном до тебе пригорнусь,
                    Знову тобі, рідна, признаюсь.
Приспів:
Баба Яга: (підходить до якойсь мами)
                       Швидше кульку виймайте, № кульки називайте.
Ведуча: кульки … А тепер загадки-жарти для дітей та
                 дорослих. Відгадайте усі  за хвилинку.
                       (Одна для дітей, одна для мам)
1.д.: Під час дощу під яким кущем сидів заєць? --- Під мокрим.
2.м.: Який речі людина дуже вірить? ------ Замку.
3.д.: Де сухого каменю не знайдеш? ---- У воді.
4.м.: Чи може страус назвати себе птахом? --- Ні, він не вміє говорити.
5.д.: Коли кішці легше всього пробратися в двері? --- Коли вона відкрита.
6.м: Як можна пронести воду в решеті? --- Заморозивши.
7.д: Перша жінка злетіла в космос? ---- Баба Яга.
8.м: Коли яйця бувають смачними? ---- Коли їх  їсти

Баба Яга: (підходить до якойсь мами)
                       Швидше кульку виймайте, № кульки називайте.
Ведуча: кульки … Хлопці наші жартівники,
                  Для дівчаток свої вітання склали!
                 
                     (Хлопці виходять на центр зали)
1 хлопчик: Можливо хто буде зі мною не згоден,
                         Та іграшки всі віддамо їм сьогодні.
                         Завтра ж буде вже не свято –
                         Зможемо їх повідбирати.
2 хлопчик: Дам цукерочку я Жені –
                         Це ж бальзам на її рани…
                         Кінчаться святкові дні –
                         Витрясу із неї дві.
3 хлопчик: Я дружбу Саші запропоную –
                         Дверцята на шафі їй відремонтую.
                         Мине святковий день ніби в аду –
                         І я павука їй в карман підкладу.
4 хлопчик: За коси Віку не буду тягати,
                         Пальто одягнуть буду їй помагати.
                         Завтра ж, напевно, з цим будемо кінчать –
                         Можна рукав від пальто відірвать.
5 хлопчик: Потримать трансформер я Софії позволю,
                         Нехай вона в свято потішиться вволю.
                         А настане день наступний,
                        Я її ним зразу й  лупну.

6 хлопчик: Це все жарти – ви не бійтесь,
                         Краще з нами ви посмійтесь,
                         Як вести себе ми знаєм,
                         Хоч не завжди пам’ятаєм…
7 Хлопчик: Любі дівчатка, милі панянки!
                         Очі, у вас наче небо весняне.
                         Посмішка ніжна, наче сонечко сяє,
                         Така лиш у наших дівчаток буває!
                         Не дамо дівчатам сумувати,
                         Будем з ними танцювати!

***Діти виконують танок «Хорошее настроение».

Баба Яга: (підходить до якойсь мами)
                       Швидше кульку виймайте, № кульки називайте.
Ведуча: кульки … А це значить, будем в ігри з вами грати!

***Проводяться ігри.
1.    «Підметалочки». Дві команди – діти та дорослі. Потрібно віником прокотити повітряну кульку між кеглями до стільця і назад.
2.  «Спринт». Дві команди – діти та дорослі. Хто швидше пробіжить до стільчика й назад, але спочатку гравці міняються взуттям: дорослі одягають дитячі тапочки, а діти дорослі черевики.
3.  «Сім’я». Тато надуває повітряну кульку, дитина маркером малює обличчя, мама одягає на кульку хустинку.
4.  «Повернемося в дитинство». Поки мами немає дома, подивимось, чим займаються тата в цей час. Батьки сідають обличчям до глядачів. Діти по черзі підбігають до тат й одягають на них слюнявчик, чепчик, соску, брязкальце і т. ін.

Баба Яга: (підходить до якойсь мами)
                       Швидше кульку виймайте, № кульки називайте.
Ведуча: кульки … А це значить, будем знову ми співати!
Баба Яга: Ой, стривайте, хочу й я свій талант вам показати.
                      С Кузей буду я співать, а діти будуть танцювати!
                                                   
           ПІСНЯ-ІНСЦЕНІВКА «РОЗЦВІЛИ РОМАШКИ»
(на мотив пісні «Расцвела сирень в моём садочке»)
(тин, за тином сидить дитина з ромашками,     поперед тину лава)
1. Розвцвіли ромашки біля тину
(дитина з ромашками встає, махає квітами)
        Ти прийшла в білесенькій  хустині
(виходить Д., тримаючи кінчики хусточки, сідає на лаву)
        Ти прийшла і я прийшов
(виходить  Х. у фуражці з квіткою і в жакеті, сідає поруч з Д.)
        І тобі і мені хороше
(Х.показує на Д,і на себе, в такт піднімає плечі)
        Тиць, тиць, тиць,
(Х-ки, зхрестивши руки перед грудьми тупають ногою)
        Ла-ла-ла-ла-ла-лай-ла .
(Д-та роблять «веселі ручки»)
        Ти прийшла і я прийшов І тобі і мені хороше
(Х. показує на Д. і на себе, в такт піднімає плечі)

       2. Я тобі до пізньої, до нічки
(Х. обіймає дівчинку за плече)
           Цілував тебе в рожеві щічки
(Х. цілує Д. в щічку, а Д. чеберяє ніжками)
           Хмарка йшла і дощ ішов
(пробігає дитина – робить «дощик»)
           І тобі і мені хороше
(Х. показує на Д. і на себе, в такт піднімає плечі)
           Тиць, тиць, тиць,
(Х-ки, зхрестивши руки перед грудьми тупають ногою)
           Ла-ла-ла-ла-ла-лай-ла .
 (Д-та роблять «веселі ручки»)
           Хмарка йшла і дощ ішов
(пробігає дитина – робить «дощик»)
           І тобі і мені хороше
(Х. показує на Д. і на себе, в такт піднімає плечі)


            3. Відцвіли ромашки біля тину
(Дитина з ромашками присідає, Д. тримається за кінчики хусточки)
               Ти пішла в білесенькій хустині
(Д. дає Х. пощочину і встає іде до дітей, Х. тре щоку)
               Ти пішла і я пішов
 (Х. махає рукою)
               І тобі і мені хорошее (Х. встає і йде до дітей)

               4. Розцвіли ромашки білі знову
(дитина з ромашками встає, махає квітами)
                  Ти знайшла собі якогось Вову
(Д. тримає кінчик хусточки і виходить, на перед з іншим Х., який її обіймає)
                  Ти знайшла, і я знайшов
 (Х. виходить,на перед з іншою Д., набагато більшою за нього, обіймаючи її)
                  І тобі і мені хороше
(хлопчик показує на дівчинку і на себе, в такт піднімає плечі)
                 Тиць, тиць, тиць,
(хлопчики, зхрестивши руки перед грудьми тупають ногою)
                 Ла-ла-ла-ла-ла-лай-ла -2р.
(дівчата роблять «веселі ручки»)
                 Ти знайшла, і я знайшов
                  І тобі і мені хороше
 (хлопчик показує на дівчинку і на себе, в такт піднімає плечі)   (поклін)

Баба Яга: (підходить до якойсь мами)
                       Швидше кульку виймайте, № кульки називайте.
Ведуча: кульки … А це значить, що пора мамам відпочити,
                  Зараз діти своїх мамам масаж будуть робити!

***Діти стають за спиною своїх мам і під музику роблять масаж.

Баба Яга: Остання кулька у мене залишилась. ЇЇ номер
                      називаєм! Номер … А це значить, на мам подарунки
                      ще чекають! (виносить вазу з цукерками)
Баба Яга: Подаруночки беріть, їх матусям віднесіть!
                      Цілувать не забувайте, їх зі святом привітайте!

***Проводиться гра «Прищіпка-цукерка». Дві команди, діти прищіпкою беруть цукерку й несуть своїй мамі.

Ведуча: Ось і скінчилися всі кульки у нашої Весняної лото
                   забави. Що вона нам побажає?
Баба Яга: Нехай веселка всіх зігріє у теплі березневі дні,
                      Зі святом вас, нехай радіють бабусі й мами дорогі.
Ведуча: Хай сонце вам сяє, а серце співає,
                  Хай смуток до хати дороги не знає,
                  Хай щастя вікує у вашому домі,
                  А радість хай буде завжди у всьому
                  Здоров’я міцного і щедрої долі,
                  Хай Бог посилає  в житті вам доволі!


1 комментарий:

  1. As claimed by Stanford Medical, It's really the ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING about "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "what"...

    Tap this link to find out if this little questionnaire can help you unlock your true weight loss possibility

    ОтветитьУдалить