вторник, 6 декабря 2016 г.

Новорічне свято для старшої групи "Новорічний зорепад"

     «НОВОРІЧНИЙ ЗОРЕПАД»

                                                 (СЦЕНАРІЙ ДЛЯ СТАРШОЇ ГРУПИ)


МУЗКЕРІВНИК: Ми раді бачити всіх вас в цій залі новорічній!
                            Сьогодні буде весело, цікаво, феєрично!
                            Наш проект відкриваємо, свято розпочинаємо!
                            Представляємо вам «Новорічний зорепад»!
                            Запрошуємо всіх на наш маскарад!
*До зали заходять діти, виконують «Запальний танець». Стають півколом.
1 ДИТИНА: Настала зима і кожен з нас звик,
                     Що взимку приходить до нас Новий рік.
                     Це – свято веселе! Ялинка – краса!
                     Це – казка! Це – диво! Це – чудеса!
2 ДИТИНА: До нас приходить із далека такий всім любий рік Новий,
                     Стрімко летить його карета десь поміж хмар і вище гір.
3 ДИТИНА: Який веселий Новий рік, з далеких він прийшов доріг.
                     А тепер в гостях у нас в гарний день у добрий час.
4 ДИТИНА: Хай весело світить ошатна ялинка, хай сміх і пісні звучать без зупинки,
                     Хай буде щасливим і радісним рік для всіх: і дорослих, і діток малих!
5 ДИТИНА: Новий рік іде землею в чистім полі без доріг,
                    Святять зорі понад нею, розсіває срібний сніг.
                     Новий рік іде горами у червоних чобітках,
                     Сяють ясними вогнями скрізь ялинки по хатах.
6 ДИТИНА: Тиха ніч святкова припливла до хати
                     І біля ялинки стала чаклувати:
                     Засвітила зорі – ялинкові свічі,
                     Заховала радість поміж пишні віти.
                     Радість довгождану, радість новорічну.
                     Ну, а ми даруєм всім пісню новорічну.
*Діти виконують пісню «Різдвяна ялинка»,сл. і муз. О. Ломакіної.  Діти сідають на стільчики.
ВЕДУЧА: У рік Новий трапляються дива, у рік Новий і небо розмовля.
                  Сьогодні чудо буде із чудес – до нас планети всі спустилися з небес.
                  Весь рік вони живуть своїм життям, лише вночі тихенько мерехтять.
                  Сьогодні диво станеться – вони на свято наше залюбки прийшли.
*Дівчата-Зірочки та новорічна Ніч виконують танець «Новорічне небо».
НІЧКА: Усіх вітаю, хто тут є і космос вам привіт передає!
              Я Нічка-Новорічка зоряного кола,
              А це мої сестрички, зірочки ранкові.
              Із космосу ми прибули сьогодні до вас,
              Знайомству, гадаю, буде рад кожен із нас.
              Вам секрети небесні цікаво пізнати?
              Тож послухаємо тихо, як зорі будуть розмовляти.
1 ЗІРОЧКА: Нічне небо прикрашаєм, мерехтим вночі, палаєм.
                     Безліч складено казок про красунь малих зірок!
2 ЗІРОЧКА: Земля, наче казка, замріяне диво,
                     Круг сонця у космосі чорнім летить.
                     А неба нічного краса небуденна
                     Одвічно людину до себе манить.
3 ЗІРОЧКА: Я смішинка-зорянинка, усміхатися люблю
                     І з нічного неба людям сміх на землю всім я шлю.
4 ЗІРОЧКА: Про що говорять між собою зорі у бездонно-голубім просторі?
                     Що казка – це земля і небеса! І зачаровує серця моя краса!
НІЧКА: Планети сьогодні до кучі зібрались,
             До свята вони старанно готувались.
             Причепурилися, в обнови нарядилися
             Й до вас з небес у залу цю спустилися.
*Під музику виходять Планети, в руках вони тримають зірочки. Вони проходять коло і стають біля ялинки. Зірочки сідають на місця.
МЕРКУРІЙ: Я маленька планета, перша сонечком зігріта.
                      І моторна – рік на ній вісімдесят вісім днів!
                      На меркуріанськім небосхилі могли б ви диво спостерігать,
                      Бо сонце тільки півдороги пройде, а треба вже додому повертать.
ВЕНЕРА: Мене ви бачите всі зранку, коли виходите до ганку.
                 Я витонченістю й красою давно усіх заполонила.
                 Тільки сонце і місяць яскравіші у небі,
                 Та гарячіше мене нема нікого в світі.
МАРС: Я – Марс, звуть мене ще «червона планета».
             Марсоходи працюють на мені недаремно.
             Я за пошук та прогрес, бо я – вогонь, насамкінець.
             Рік земний вдвічі довше триває,
             А ще біля мене два місяці літає.
             Я маю шапки крижані та все одно нема води.
ЮПІТЕР: Я Юпітер планета надзвичайна! «Батьком небес» мене величають.
                  Я- гігант, мені немає рівних, авторитет мій непохитний.
                  Поверхні твердої у мене теж нема – червона пляма в телескоп видна.
                  В мене блискавки в рази потужніші земних.
                  Є супутники – десятками рахуйте їх.
САТУРН: Я – Сатурн, планета льодова та с поясами я одна.
                 У кільцях крижаних прикрас кружляю в просторі весь час.
                 Годинник Всесвіту в руках тримаю, за плином часу пильно наглядаю.
НЕПТУН: Живу в далеких зоряних морях. Вітаю вас, Нептун – моє ім'я.
                  Я відомий романтик і містик, людям дарую я мрії іскристі.
                  Я зовні холодний, всередині теплий,
                   Вітри тут вирують, що вам і не снились.
                  Я дуже далекий від вашої Землі, тому так довго не могли мене знайти.
УРАН: Я – Уран, планета-лежебока, я рухаюся, лежачи на боці.
            Спокійний норов маю я, та й вихрі полюбляю я.
            Назвали мене на честь бога неба, Сатурну я батько, Юпітеру – дід.
            Просвітлений розум дарую я людям,
            Й несу ці знання упродовж довгих літ.
ПЛУТОН: Я – володар підземного царства, Плутон.
         Був планетою я, та один астроном
                   Розвінчав мій статус остаточно в пил,
                  Хочя на орбіті я кулястий один.
                  Та я не сумую, бо з маленької планети
                  Тепер я найбільший у поясі Плутон!
ЗЕМЛЯ: Я планета, я – Земля, я –велика, не мала.
               Навкруги себе кружляю, та у космосі літаю.
               Ніч і ранок, день і вечір – всі вони завжди доречні.
               Літо, осінь, зима, весна змінюються теж здавна.
               Та до вас ми прийшли не з пустими руками,
               Цілий рік ми у космосі зірочки збирали.
               Вони нам завжди щось пророкують,
               Для кожного з вас Космос щастя дарує.
*Дівчата-Зірочки та Нічка виконують пісню «Загадай бажання в Новий рік», сл. Г. Лисенко, муз. В. Лисенко. Діти-планети в цей час роздають всім присутнім зірочки з пророцтвом. Сідають всі на місця, в кінці пісні з-за ялинки виходить хлопчик-Півник.
ПІВНИК: Дванадцять довгих років чекав на зустріч я,
                 Тепер я врешті з вами, і ви – моя сім'я!
        За роком рік, мов річка плине, сьогодні в мене іменини.
                 І вже отримав я із рання від багатьох діток вітання.
                 Хай всюди музика лунає, радіє весь дитячий сад,
                 Ялинка барвами заграє для всіх – дорослих, і малих.
ВЕДУЧА: Любий Півник, ти все знаєш, всім завжди допомагаєш.
                 Тож скажи, чому ще й досі Дід Мороз не йде до нас?
                 Чи забув, що вже не осінь – рік Новий вітати час.
ПІВНИК: Щоб дорогу він знайшов і не міг десь заблукати,
                 Треба, друзі, нам разом Діда дзвінко погукати.
ДІТИ: Дід Мороз! Дід Мороз!
*До зали заходить Дід Мороз в наушниках, в руках тримає рацію. Ходить, нікого не помічаючи.
ДІД МОРОЗ: Місяць, Місяць – я Марсік, як чути? Прийом… Зв'язок з космосом
                      налагоджено, йду на злет!
ВЕДУЧА: Діти, Дід Мороз прийшов. Добрий день, Дідусю, а де твій чарівний посох,
                 де мішок з подарунками?
ДІД МОРОЗ: Ви хто такі, чому мені заважаєте? Місяць, Місяць – я Марсік !
ВЕДУЧА: Почекай, Дідусю, зараз Новий рік і на тебе чекають малята.
ДІД МОРОЗ: Нічого я про Новий рік не знаю, немає в мене ніяких подарунків. Та не
                      відволікайте мене! Космос – я на зв’язку! Нарешті я побачу Лунтиків
                      та політаю разом з ними, у-у-у…. (вибігає з зали).
ВЕДУЧА: Нічого не розумію, що могло трапитися з Дідусем? Для чого йому летіти
                 на Місяць, коли ми його чекаємо тут, на Землі. Що ж нам робити? В кого
                 нам шукати допомоги? А ну тихіше, чуєте, який дивний звук?
*Під музику до зали з-за ялинки «влітає» космічний корабель, з нього виходять дві дівчинки.
СЕЛЕНА: Я – сестра, Сонця, Селена! Вітаю вас згори!
                  Крім того я – хазяйка нічної пори.
                  Місячне сяйво, ясне і примхливе,
                  Дарую ночами я всім на Землі.
ГЕЛІЯ: А я – красуня Гелія, величне денне світило.
            Обережно, щоби вам я очі не засліпила!
            Мій батько Геліос і я – важливі зірочки для вас.
            У космосі і на Землі життя плекаєм повсякчас.
            Чому сумні в такий ви день і не співаєте пісень?
            Ми можемо вам допомогти? Кого вам нам ще знайти?
ВЕДУЧА: Щось трапилось з Дідом Морозом, він полетів на Місяць, а про нас забув.
СЕЛЕНА: Ми по дорозі зустрічали корабель, летів  він до віддалених земель.
                  Невже це був Мороз казковий? Але спокійно, є в нас план чудовий!
                  Ми будем зараз в ігри гратись, співати будем і сміятись,
                  А він почує це згори і вернеться до нас сюди.
ВЕДУЧА: Веселитися і гратись люблять всі наші малята.
                 Швидко ділимось в команди, буде сніжки передавти.
*Проводить гра «Перенеси коромислом сніжку». 
ВЕДУЧА: А тепер із цього снігу будемо сніговиків ліпити.
*Проводиться гра «Ліпимо сніговиків».
ВЕДУЧА: Для наступного конкурсу нам потрібна поміч дорослих. Зараз ми будемо
                 заселяти нові планети. Дорослі допоможуть нам зробити ці планети, вони
                 будуть надувати ці кульки. А діти будуть населяти ці планети – малювати
                 на них чоловічків.
*Проводиться гра «Першовідкривачі».
ВЕДУЧА: Залишилось на м написати Діду Морозу телеграму і відправити її в
                 космос. Я вже склала текст, але хтось пожартував і засипав снігом всі
                 прикметники. Тому мені потрібна ваша допомога, швиденько назвіть
                 13 прикметників, а я їх вставлю у телеграму. (Батьки та діти назива-
                ють прикметники, ведуча їх записує). Поки я буду виправляти теле-
                граму, давайте заспіваємо веселу пісню.
*Діти виконують пісню «Новорічна ніч», сл. О. Володарського, муз. В. Гвоздій.
Ведуча читає телеграму, яка в них вийшла. Сміючись, до зали заходить Дід Мороз.
ДІД МОРОЗ: Зумів я вас всіх розіграти. І ви повірили, що я хотів літати?
                      А я хотів пожартувати, щоб веселіше було свято!
                      З Новим роком всіх вітаю! Щиро вам усім бажаю:
                      Будьте сильні та здорові, живіть в злагоді й любові,
                      Мир нехай в серцях панує, радість кожен день дарує,
                      І щоб щастя на весь вік вам приніс цей Новий рік!
                      Нумо, в коло всі ставайте, хоровод розпочинайте!
*Діти виконують пісню-хоровод «Новорічний хоровод», сл. і муз. О. Ходака.
ДІД МОРОЗ: Всіх хвалю! Завзято й жваво танцювали ви й співали.
                      Може хочете, малята, у цікаву гру пограти?
                       Для вас зумів новеньку гру я відшукати,
                      «Танцювальний марафон» будемо розпочинати.
*Проводиться гра «Танцювальний марафон».
 ДІД МОРОЗ: Біля нашої ялинки так чудово ми пограли.
                       Може, хтось захоче віршик Дідусеві зачитати?
                                                        ***
                   У палатах з кришталю, що в льодяному краю,
                   Добрий сивий дід сидить, тихо-тихо ворожить.
                   Все він бачить і все знає, хто з нас мамі помагає,
                   Хто слухняний і сумлінний, і в навчанні хто відмінний.
                   Чемним хлопчикам й дівчаткам дід везе свої подарки.
                                                        ***
                   Задрімає в хмарах сонце, новорічна ніч настане
                   І в засніжене віконце тихо Дід Мороз загляне.
                   Він розв’яже загадково чарівну свою торбинку,
                   Подаруночки чудові покладе нам під ялинку.
                                                        ***
                   Чути ніжний голосок, дзвоники дзвенять,
                   Через гори і поля саночки летять.
                   Ми чекали цілий рік Дід Мороз тебе,
                   Подивися, вже зима хоровод веде.
                   Ми для тебе пісеньки будемо співати,
                   Тільки ти не забувай цукерки діставати.
ДІД МОРОЗ: Свято, вам скажу, на славу. Так чарівно ви співали.
                      Вірші, танці і пісні – все сподобалось мені.
                      Тож отримаєте ви подаруночки смачні.
*Дід Мороз роздає подарунки.
ДІД МОРОЗ: Згасають святкові вогні і важко прощатись із вами мені.
                      Хай радісним буде цей світ, хай щастя несе Новий рік!
*Діти фотографуються з Дідом Морозом.







Комментариев нет:

Отправить комментарий