вторник, 6 декабря 2016 г.

Новорічне свято в середній групі

                          «НОВОРІЧНІ ПРИВІТАННЯ»

                                             (СЦЕНАРІЙ СВЯТА В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ)


*Звучить музика, до зали заходить Снігуронька і стає перед ялинкою.
СНІГУРОНЬКА: Усе навкруг прикрашено чудово,
                              Ялинка гарно прибрана стоїть,
                              І свято феєричне, кольорове
                              Почнеться й задзвенить уже за мить!
*Під музику до зали заходять діти, стають півколом.
СНІГУРОНЬКА: Із роком Новим вас вітаємо щиро,
                              Бажаємо щастя, здоров’я і миру
                              Усім , хто прийшов у садочок на свято!
                              Ми з радістю будемо розпочинати!
1 ДИТИНА: В нас ялинка на гостинах – всюди гомін, сміх завзятий.
                      Наш садочок зустрічає рік Новий – найкраще свято.
2 ДИТИНА: Рік новий крокує гордо, йде з дарунками до нас.
                      Тож ми хочемо сьогодні побажати в добрий час.
3 ДИТИНА: Щоб усі були здорові і ніколи не хворіли,
                      Щоб були слухняні діти, а батьки за них раділи.
4 ДИТИНА: Щоб добро було у хаті та лунав дитячий сміх,
                      Щоб усі були веселі і щасливі цілий рік.    
*Діти виконують пісню «Пада сніг» (сл. і муз. Н. Данченко).
5 ДИТИНА: В нас ялиночка духмяна, у сріблясту сукню вбрана,
                      З лісу у садок прийшла, свято дітям принесла.
6 ДИТИНА: Ми тобі багато різних заспіваємо пісень,
                      Будем грати, танцювати, веселитися весь день.
7 ДИТИНА: Рік Новий іде в садок, починаємо танок.
                      Круг ялинки ми підем, дзвінко пісню заведем.
*Діти виконують пісню «Новий рік» (сл. і муз. В. Дяченко). Сідають на місця.
СНІГУРОНЬКА: Де ж Дід Мороз? Чому його немає?
                                   (прислухається, за дверима чути дзвін)
                              Т-с-с! Дзвіночок десь дзвенить…
                              Ми Дідуся Мороза погукаємо –
                              Почує він і з’явиться умить!
*Діти гукають Діда Мороза. Заходить Дід Мороз і співає разом зі Снігуркою пісню «Попід вікнами Мороз» (сл. К. Перелісної, муз. Т. Вовк).
1.       Попід вікнами Мороз ходить-щулиться,
То загляне у садок, то на вулицю.
2.      «Де ж то дітоньки мої поховалися?
Та невже ж вони мене ізлякалися?
3.      Я їм шкоди не зроблю анітрішечки,
Тільки носика вщипну для потішечки».
ДІД МОРОЗ: З Новим роком всіх вітаю! Щиро вам усім бажаю:
                          Будьте сильні та здорові, живіть в злагоді й любові.
                          Мир нехай в серцях панує, радість кожен день дарує,
                          І щоб щастя на весь вік вам приніс цей Новий рік!
              Нумо, в коло всі ставайте, хоровод розпочинайте!
*Діти виконують пісню-хоровод «Новорічний хоровод» (сл. і муз. В. Дяченко).
ДІД МОРОЗ: Дякую, що гукнули мене у садок,
                          Буду сьогодні розважати діток.
                          Тільки-но музика чарівна зазвучить –
                          Чудо у залі з’явиться умить!
*Під чарівну музику Снігуронька дістає з-під ялинки «чарівну сніжку».
СНІГУРОНЬКА: Новий рік прийшов, малята!
                              Я хочу в диво обернути свято.
                              Ця сніжка чарівна нам зможе показати,
                              Яке веселе в цирку, в лісі та в театрі свято!
                                   (крутить сніжку)
                              Сніжко моя, хутчіш крутися,
                              У цирк допоможи перенестися!
*Звучить фонограма «Циркового маршу», до зали заходить Клоун, в руках тримає білі повітряні кульки.
КЛОУН: Привіт, усім, я – клоун Вжик, невгамовний жартівник,
                На свята до гарних діток в гості я люблю ходити.
                Сьогодні перед вами буду виступати і з Новим роком буду всіх вітати!
                В дарунок кульки чарівні приніс я не дарма,
                Це сніжна матінка Зима мені їх передала.
                Ці кульки в руки вам роздам, тримайте міцно їх,
                Вони бажання ваші всі зуміють в Новий рік
                Здійснити вмить, потрібно лиш бажання загадати,
                Почаклувати, покружляти і небу їх віддати.
*Клоун роздає кульки дітям, вони виконують «Танок з повітряними кульками», в кінці таночка відпускають їх, вони летять до стелі.
КЛОУН: Для вас не тільки кульки в мене є, загадки вам приніс.
                Але загадки не прості, вони веселі та смішні.
    *З неба він летить, кружляє,                         *Щоб в мороз не бідувала,  
Біло землю застеляє,                                                  Почепіть на гілку сала. 
В Новий Рік чарує в                                         Чорногруда, білолиця,
Ну звичайно, білий (сніг).                            Гарна пташечка (синиця). 
                          * Він – не лялька й не людина,                      *Календар новий чіпляє,
                      На снігу стояти звик.                                     І повсюди поспішає
     В нього ніс – смачна морквина,                  У дванадцять не поріг.
                      Хто це? Звісно, (сніговик).                                     Відгадали? (Новий Рік).        
    * Гори снігу намела,                             *А кого завжди на святі дітвора гукає лунко?
Новий Рік нам принесла,                 Хто приносить нам цукерки і дарує подарунки?
Хоч тепла давно нема,                       Має ніс червоний, дивний? 
Чарівна пора – (зима).                    (Це Мороз, дідусь чарівний). 
     *Прийшла до нас у хату,                                *Мала сукеньку чудову,
На новорічне свято,                                       Вдачу лагідну, медову,
Прикраси начепила,                                       Родзинками смакувала, 
Гірлянди засвітила,                                       Десь горішок заховала,
Деревце-дивинка,                                          Милувалася в люстерко:
Чарівна (ялинка).                                        - Солоденька я  (цукерка). 

КЛОУН: Ой, які ж ви молодці! Відповіді знаєте всі!
               А не нудно вам сидіти, давайте будем грати і радіти!
*Проводиться гра «Нудно так сидіти». В ході гри стільчики виставляються перед ялинкою.
КЛОУН: Останній в мене є сюрприз для вас.
               Навчу таночку сидячи я вас.
*Діти разом з Клоуном виконують «Танець сидячи». Після таночка діти беруть свої стільці і переносять їх на свої місця.
СНІГУРОНЬКА: Скажіть мені, любі малята, чи сподобалось вам у цирку свято?
                                Будем далі чаклувати, чарівна сніжка зможе показати
                                Яке веселе і у лісі свято!
                                   (крутить сніжку)
                                Сніжко моя, хутчіш крутися, у ліс допоможи перенестися!
*Звучить чарівна музика. Снігуронька розкладає перед ялинкою паперові сніжинки маленьким колом.
ДІД МОРОЗ: В лісі сніг летить, кружляє легкий і сріблястий,
                          Землю щільно укриває килимком пухнастим.
                          А я полюбляю чудеса творити –
                          Хотів би я сніжиночки оці оживити!
                                   (стукає в коло зі сніжинок)
                          Посохом чарівним стукну я три рази –
                          Сніжинки-балеринки танок почнуть одразу!
*Дівчата виконують «Танець сніжинок» разом зі Снігуркою.
ДІД МОРОЗ: По секрету вам скажу, звірята в цьому лісі
                          Теж готувалися весь рік, щоб з вами їм зустрітись.
                          Я посох чарівний в руках покручу,
                          Ще й стукну три рази, звірят оживлю!
*Виходять хлопчики-звірята.
ЗАЙЧИК: Я, надівши шубку білу, у снігу ночую сміло.
                    Маю дуже куций хвіст, люблю капусту й моркву їсти.
                    Часто я ношу в торбинці хліба доброго окрайчик.
                    Всі мене навколо знають – я пухкий маленький зайчик.
ЇЖАЧОК: Я зимою спати звик, не святкую Новий рік,
                   Маю безліч голочок, я – колючий їжачок.
                   Лише торкнись до колючок, я звернуся у клубок.
                   Гостроносий я малий, сірий, тихий і не злий.
                   Вдень ховаюсь, а вночі йду шукать собі харчі.
ВЕДМЕДИК: Буркотливий, вайлуватий, ходжу лісом я кошлатий.
                          Влітку медом ласував, досхочу малини мав.
                          А як впав глибокий сніг, позіхнув і спати ліг.
                          Бачу чи не бачу сни, та просплю аж до весни.
ЛИС: В темнім лісі проживаю, довгий хвіст пухнастий маю.
           Я рудий, низького росту, хитрий я і довгохвостий.
           На курей я вельми ласий – в них таке смачненьке м'ясо!
ВОВЧИК: Я на прогулянку подався, розбишака сірий вовк,
                    Як побачив мене зайчик, налякався і замовк.
                    Розлетілись пташенята, розбіжалися звірята,
                    Поховались і тремтять, зі мною гратись не хотять.
ТИГРЕНЯ: Я такий смугастий, я такий ікластий,
                     Найстрашніший у тайзі, переді мною тремтять усі.
                     Як роззявлю пащу: г-р-р! Звуть мене величний тигр.
ЛЕВЕНЯ: Лев гривастий, вір-не-вір, серед звірів звірям звір.
                   Ще мене царем зовуть ті, що поруч тут живуть.
                   Знає силу звірина – з комишів не вирина.
                   Як на лови ходить лев – мовкне все поміж дерев.
ДІД МОРОЗ: Ви звірята не бурчить, краще у таночок йдіть.
*Хлопчики разом з Дідом Морозом виконують «Танець звіряток».
СНІГУРОНЬКА: Раз звірята вже не сплять, будемо ми в ігри грать.
*Проводяться ігри «Збери сніжинку», «Кольори»,  «Дожени чарівну кульку».
ДІД МОРОЗ: Щось я заморився, треба відпочити.
                                   (сідає на стілець)
                          Поки буду я відпочивати, Снігуронько, артистів начаклуй.
                          Щоб змогли і гарні вірші почитати,
                          А до того – ще й пісні співати.
СНІГУРОНЬКА: Чарівна сніжка зможе показати, яке веселе у театрі свято!
                                   (крутить сніжку)
                                Сніжко моя, хутчіш крутися, в театр допоможи перенестися!
*Звучить музика, виходять дівчатка і стають перед ялинкою.
СНІГУРОНЬКА: На сцені перед вами – веселі співаки!
                                Пісеньку про зиму заспівають залюбки!
*Дівчата виконують пісню «Метелиця».
СНІГУРОНЬКА: На сцену запрошую юних читців!
РУСЛАН С.: Я учив і хвилювався. Ось нарешті дочекався –
                        Під ялинкою я всім вірш чудовий розповім.
                        Не забуду ні рядка, після того – гопака
                        Можу вам затанцювати, ще і пісню заспівати!
                        Новорічні привітання і найкращі побажання
                        Промовляю я до всіх – до дорослих і малих!
ДИТИНА: Сніг вкриває всі шляхи, йому раді дітлахи.
                    Чується веселий сміх, ой, який пухнастий сніг!
                    Треба гору збудувати, покататися встигати.
                    Цілий день така турбота – у малят кипить робота.
ДИТИНА: Мені на долоню злетіли з хмаринки
                    Дві білі сніжинки і ще дві сніжинки.
                    А разом виходить якась дивина –
                    А разом виходить краплина одна!
ДИТИНА: Червоніють снігурі на снігу під липою.
                     Йде в кожусі Дід Мороз – аж сніжок порипує.
                     Зупинився у дворі, розв’язав торбинку,
                    Нашій бабі сніговій пов’язав хустинку.
ДІД МОРОЗ: Гарно віршики читали, дзвінко пісеньку співали!
                          Знову в коло всі ставайте, хоровод розпочинайте!
*Діти виконують пісню-хоровод «Хоровод з Дідом Морозом», сл. і муз. В. Гвоздій.
ДІД МОРОЗ: Залишилось останнє диво. Снігуронько, допоможи!
                          Крути свою чарівну сніжку, сюрприз останній покажи!
СНІГУРОНЬКА: Сніжко моя, хутчіш крутися, мішок з подарунками тут з’явися!
*Дід Мороз обходить я линку тричі і виносить подарунки. Роздають подарунки дітям.
СНІГУРОНЬКА: Нам час прийшов в дорогу вирушати
                               Ще через рік зустрінемось, малята!
                               Скінчилось наше свято пречудове
                               І настрій нам залишило казковий!
ДІД МОРОЗ, СНІГУРОНЬКА, КЛОУН: (разом) З Новим Роком!
*Діти фотографуються з Дідом Морозом та Снігуркою.













               
               

               







Комментариев нет:

Отправить комментарий