среда, 1 февраля 2017 г.

Випускне свято



            ФРАГМЕНТ ВИПУСКНИЙ БАЛ

***Діти середньої групи вітають випускників.
2 МАЛЕЧА: Стелиться доріжка у незнаний путь
                        І крокують ніжки, весело ідуть.
                        Стелиться доріжка у незнаний край,
                        Та нашу пораду ти запам’ятай.
3 МАЛЕЧА: Якщо хочеш чесно ти свій шлях пройти,
                        Не кажи неправди і вперед іди.
                        І тоді усюди, де б ти не бував.
                        Допоможуть завжди чарівні слова.
4 МАЛЕЧА: Дякую, спасибі, дуже прошу вас,
                        Вибачте, будь ласка і у добрий час.
5 МАЛЕЧА: Останнє з вами в нас побачення
                        І розлучатись сумно нам.
                        Ми скажем всім вам: «До побачення!
                        Вас всіх чекає перший клас!»
***Діти дарують квіти випускникам і виходять з зали.
До зали заходить Лікар Айболить.
АЙБОЛИТЬ: Добрий день! Ви не підкажете, як знайти дитячий садок «Ромашка»?
ВЕДУЧА: А це він і є.
АЙБОЛИТЬ: Ну нарешті. Я на своєму гелікоптері вже півсвіту облітав. То залечу у «Сонечко», то у «Дзвіночок», навіть у «Гніздечку» побував, а «Ромашку» ледве знайшов. У нас же в Африці які садочки – «Мандаринка», «Кокосик», «Пальмочка», «Бананчик», а тут щось цікаве – «Ромашка»! Ну що, малята? Хто мене викликав? Кому потрібна термінова допомога? Ось у мене тут є пігулки, уколи, мікстури.
ВЕДУЧА: Постривай, лікарю Айболить. Ти щось наплутав. У нас всі діти здорові і нікому не потрібна твоя допомога.
АЙБОЛИТЬ: Е ні, я не помилився. Це ж ваші діти йдуть до школи?
ВЕДУЧА: Так.
АЙБОЛИТЬ: А всі майбутні школярі повинні пройти обов’язковий медогляд. Бо без довідки до школи вас ніхто не візьме. Отже, зараз і розпочнемо. (Сідає за стіл, розкриває блокнот, дістає мікстури, пігулки, уколи). По-перше, мені треба дізнатися, чи всі з вас хочуть навчатися у школі?... Тим дітям, які не хочуть, я призначу лікування – три місяці колоти уколи «Школолюбін» (показує). Є такі діти у вас?... А як ви доведете?
***Діти виконують пісню «Школярі».
АІБОЛИТЬ: Так, значить ці уколи не потрібні (ховає їх у чемоданчик). Продовжимо: Школа, діти, щоб ви знали – це не просто гарний дім.
                        І не просто класи, зали, треба знати це усім.
                        Перший клас – найважчий час, бо це перший раз у вас.
***До лікаря виходить Женя Бульбаха.
ЖЕНЯ: А я знаю, що перший раз усе робити важко.
              Перший раз малий Микола став збиратися до школи.
              Олівця поклав у сумку, книги, ручку, зошит, гумку,
              М’яч, перо, граблі, подушку, у пенал насипав сушки,
              Два ведмедики, лопатку, білочку руду хвостату,
              Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю,
              Трактора, машину, мило… Вже й на дворі звечоріло.
              Сів Микола, дума думку: чи усе поклав у сумку?
АЙБОЛИТЬ: О! Бачите! Ви, навіть не знаєте, що у портфель треба класти. Вам обов’язково потрібно виписати ліки від доктора Всезнайки.
ВЕДУЧА: Помиляєшся, лікарю Айболить! Наші діти і так вже все знають.
***Проводиться гра «Склади портфель».
АЙБОЛИТЬ: Діти знають, що у школу брати. Та чи пам’ятають батьки, що потрібно у портфелі класти.
***Проводиться гра для батьків «Збери портфель із зав’язаними очима».
АЙБОЛИТЬ: Так, і ці ліки нам сьогодні не потрібні. (Ховає їх у чемодан). Ілля, підійди до мене, будь ласка! Розкажи мені, як ти після дитсадочка збираєшся жити?
ІЛЛЯ: Як мені усе набридло! І язик вам не болить!
            І кому яке з вас діло, як я далі буду жить?
            Ось отримаю свідоцтво – і освіта в мене є.
            Вивчив букви, аж дві ноти, досить, знаю я своє.
            Розум щоб не розтрусити сяду нишком на печі.
            Буду спати, аж хропіти, буду їсти калачі.
            А як сили наберуся, відпочину від цих снів,
            Може, навіть, оженюся, бо ще зараз не дозрів.
            І візьму собі дружину, щоб варила борщ, супи,
            Не дурний я гнути спину, бо Іллюха не для сапи.
            В мене все-таки  освіта! Все, що знаю – то моє.
            Фух, щось дуже я втомився вам оце розповідать.
            Ви тут, друзі, веселіться! Я ж пішов відпочивать!
АЙБОЛИТЬ: Ось, ось він хворий! Цьому хлопчику потрібні пігулки «Антілінь».
ВЕДУЧА: Знову ви помиляєтеся, лікарю! Насправді це дуже гарний і працьовитий хлопчик. Просто він дуже любить жартувати.
АЙБОЛИТЬ: Жартувати? Виходить «Веселі краплі у ніс» теж нікому не потрібні?
ВЕДУЧА: Ні!
АЙБОЛИТЬ: Ну що ж, продовжимо медогляд. Я знаю, що діти вашого віку ще не можуть танцювати і тому вам потрібно приймати мікстуру «Танцюрин-гопса». Виписую рецепт.
ВЕДУЧА: не поспішайте, лікарю, спочатку перевірте нас.
***Гурт дітей виконує танок.
АЙБОЛИТЬ: Ну, молодці. Оце я розумію -  здоровий спосіб життя. Та в школі потрібно не тільки рухатися, а ще й мислити, вчити нове. Тому я вам пропишу капельниці «Ігростимулін», щоб у школі ви все встигали робити.
ВЕДУЧА: Лікарю, ви не знаєте наших дітей! В грі вони вміють все!
***Проводяться ігри.
1.     «Збери ґудзики» (математика).
2.     «Знайди предмет» (читання).
3.     «Письмо на ходу» (для батьків).
4.     «Весела аплікація»
АЙБОЛИТЬ: І ці ліки не потрібні. Ну, ніякі хвороби вам не страшні. А можливо, хтось із вас не може співати? Так у мене є прекрасні смок тунці «Співулін».
ВЕДУЧА: І знову ви не праві, діти співати дуже полюбляють. І зараз ми вам не просто заспіваємо, ми вам загадки загадаємо.
***Діти виконують пісню «Загадка».
АЙБОЛИТЬ: Мабуть, і справді я помилився і потрапив не туди. У вашому садочку всі діти здорові і всі пройшли мій медогляд. Ось вам довідка, що ви можете відвідувати школу. (Віддає довідку ведучій). Є ще у моєму саквояжі чудо-вітаміни. Але  їх можна вживати тільки тим дітям, які можуть робити щось незвичайне.
ВЕДУЧА: А ми зараз спробуємо тебе здивувати.
***Хлопці виконують номер «Оркестр ложкарів».
Дівчата виконують номер
ВЕДУЧА: Тільки у нашому садочку, мабуть, діти є такі –
                  Хоч маленькі вони дуже, та артисти он які!
АЙБОЛИТЬ: Я просто вражений. Звичайно ж, за такі таланти я пригощу вас чудо-вітамінами, щоб ви завжди були здорові, веселі, щасливі, розумні, кмітливі і добре навчалися у школі. (Пригощає дітей вітамінами). У мене для вас є ще  подарунки з теплих країв від маленьких друзів з острова Чунга-Чанга. Це вам до святкового столу. (Вручає ведучій корзину з цитрусовими). Ну що ж, ви тут святкуйте, а мені час додому, до ріднної Африки. До побачення.
ВЕДУЧА: Ну що ж, перепустка у школу у нас вже є. Пора вирушати в дорогу.
***Діти стають півколом.
1 ДИТИНА: У садочку стільки років, як в раю були ми:
                        Піклувались тут про нас, пестили, навчали.
                        Та й батькам гарно жилося: рано вранці встали,
                        В садок діток відвели – ввечері забрали.
2 ДИТИНА: А сьогодні для нас свято – випуск з рідного садка,
                        Для батьків – кінець практично безтурботного життя.
                        Та ви не журіться! Ліпше усміхніться!
3 ДИТИНА: Ми до батьків звернутись хочем.
 Сьогодні свято і у вас.
                        Тож кілька настанов прощальних
Прийміть, шановні, ви від нас.
4 ДИТИНА: Спішіть додому, залишаючи роботу,
Бо не о п’ятій час нас забирати.
                        А слід о першій привести додому:
                        Помити, роздягнуть, нагодувати.
5 ДИТИНА: А вечорами вчити слід уроки,
                        Тож прощавай футбол і серіал.
                        Вам снитимуться і учнівський зошит,
                        Й лінійка, ручка і новий пенал.
6 ДИТИНА: І так із дня у день – така ось перспектива
                        Для тих, хто виховує доньку чи сина.
                        Не раз вам за нас буде щемно до сліз
                        За рвані штанці чи подряпаний ніс.
7 ДИТИНА: Що далі, складнішими будуть науки,
                        Як їх пояснити не зможете ви,
                        На поміч прийде Інтернет з ноутбуком
                        І виручить вас із такої біди.
8 ДИТИНА: Тетяна Володимирівна, дорога!
                        Ірина Михайлівна, наша підмінна!
                        Що ж батьки тепер без вас будуть поробляти?
                        Без садочка їх від шоку будем лікувати.
***Діти виконують пісню «Ми не малюки».
ВЕДУЧА: Справжня любов  непідвладна рокам,
                 Слово тепер надається батькам.
***Привітання батьків. Виконують пісню «Наші діти».
ВЕДУЧА: Сьогодні прийшла вас привітати і наша завідуюча.
***Виступ завідуючої.
1 ВЕДУЧА:  Все має свій кінець і свій початок,
                        І все ж дивують нас роки-чарівники:
                        Як із маленьких хлопчиків, дівчаток
                        Так швидко виросли оці випускники?
2 ВЕДУЧА:   Дістається кінця наше свято,
                        Залишилося ще трішки слів сказати
                        Тим, хто поряд був із малюками,
                        Хто допомагав їм підростати.
***Діти стають півколом.
1 ДИТИНА: У садочку день прощальний і сумний, і незвичайний.
                        Настає нова пора – йде у школу дітвора.
2 ДИТИНА: Ми на святі нашім зараз знов маленькими були…
                        Ну чому, садочок рідний, ми так швидко підросли.
3 ДИТИНА: Дитсадок – як рідний дім, добре всім жилось у нім.
                        Та настав прощання час з тими, хто так любить нас.
4 ДИТИНА: Хто виховував, навчав, дбав про нас і годував.
                        З тими, хто, як рідні мами, завжди були поруч з нами.
5 ДИТИНА: Скажемо щире від душі спасибі і поклонімось низько до землі.
                        І кожен з нас із сумом промовляє: «О, як було тут хороше мені!»
***Діти виконують пісню «Прощальна пісня», дарують квіти працівникам садка, сідають на стільчики.
1 ВЕДУЧА:  Нема світлішого нічого в цілім світі, як сонце ясне й чисті небеса.
                        Нема нічого кращого, як діти, бо в них любов, надія і краса.
2 ВЕДУЧА:  Бо в них найкращі наші сподівання, вершина, може, нашого буття.
                        Тому-то ми без зайвого вагання за них віддати можемо життя.
1 ВЕДУЧА:  Готові зірку зняти з небосхилу і прихилити небо голубе,
                        Щоб тільки дітям у житті щастило, бо в дітях ми продовжуєм себе.
2 ВЕДУЧА:  Тому щоденно маєм пам’ятати, який би пост не обіймали ми,
                        Весь жар душі потрібно їм віддати, щоб діти виросли хорошими людьми.
1 ВЕДУЧА: Щоб у дітей була душа іскриста, неначе сонце раннє золоте,
                        Велика, добра, світла, чиста-чиста. Тож будем піклуватися про те!
2 ВЕДУЧА:  На землю сонце промені сипнуло і синьо усміхнулись небеса.
                        Тож дай нам Бог, щоб лихо нас минуло, хай радують вас діти і краса.
***Заходить дівчинка з кульками. До неї підходить випускник.
ВИПУСКНИК: Ти хто?
ДІВЧИНКА: Я – дитинство твоє. Сьогодні я залишаю тебе.
ВИПУСКНИК: Зачекай, не йди. Залишись ще на мить.
ДІВЧИНКА: Та ти не хвилюйся, я приходитиму до тебе у сні.
ВИПУСКНИК: Не забуду тебе я ніколи.
ДІВЧИНКА: Прощавай, вже чекають на мене. Та на згадку ці кульки візміть, свої мрії ви їм розкажіть.
***Віддає кульки ведучій, виходить.
1 ВЕДУЧА: Літо-літечко чекає завтра вас та поки що хай музика лунає
                        І всіх закружляє легкокрилий вальс – випускників своїх вітає.
***Діти виконують вальс.
2 ВЕДУЧА: Як швидко прийшов розлучатися час
                        І зараз усім вам ми хочем сказати –
                        Ви йдете, але пам’ятайте про нас,
                        А ми вас завжди будем в гості чекати!
1 ВЕДУЧА:  У руки візьмемо ми кульки оці, бажання свої загадаємо.
                        І в небо їх випустим разом усі, і здійснення всіх мрій почекаємо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий