ФРАГМЕНТ ВИПУСКНИЙ БАЛ
***Діти середньої групи вітають випускників.
2 МАЛЕЧА: Стелиться доріжка у незнаний путь
І
крокують ніжки, весело ідуть.
Стелиться
доріжка у незнаний край,
Та
нашу пораду ти запам’ятай.
3 МАЛЕЧА: Якщо хочеш чесно ти свій шлях пройти,
Не
кажи неправди і вперед іди.
І
тоді усюди, де б ти не бував.
Допоможуть
завжди чарівні слова.
4 МАЛЕЧА: Дякую, спасибі, дуже прошу вас,
Вибачте,
будь ласка і у добрий час.
5 МАЛЕЧА: Останнє з вами в нас побачення
І
розлучатись сумно нам.
Ми
скажем всім вам: «До побачення!
Вас
всіх чекає перший клас!»
***Діти дарують квіти випускникам і виходять з зали.
До зали заходить Лікар Айболить.
АЙБОЛИТЬ: Добрий день! Ви не підкажете, як знайти дитячий садок
«Ромашка»?
ВЕДУЧА: А це він і є.
АЙБОЛИТЬ: Ну нарешті. Я на своєму гелікоптері вже
півсвіту облітав. То залечу у «Сонечко», то у «Дзвіночок», навіть у «Гніздечку»
побував, а «Ромашку» ледве знайшов. У нас же в Африці які садочки –
«Мандаринка», «Кокосик», «Пальмочка», «Бананчик», а тут щось цікаве –
«Ромашка»! Ну що, малята? Хто мене викликав? Кому потрібна термінова допомога?
Ось у мене тут є пігулки, уколи, мікстури.
ВЕДУЧА: Постривай, лікарю Айболить. Ти щось наплутав. У
нас всі діти здорові і нікому не потрібна твоя допомога.
АЙБОЛИТЬ: Е ні, я не помилився. Це ж ваші діти йдуть до
школи?
ВЕДУЧА: Так.
АЙБОЛИТЬ: А всі майбутні школярі повинні пройти
обов’язковий медогляд. Бо без довідки до школи вас ніхто не візьме. Отже, зараз
і розпочнемо. (Сідає за стіл, розкриває блокнот, дістає мікстури, пігулки, уколи). По-перше,
мені треба дізнатися, чи всі з вас хочуть навчатися у школі?... Тим дітям, які
не хочуть, я призначу лікування – три місяці колоти уколи «Школолюбін» (показує).
Є такі діти у вас?... А як ви доведете?
***Діти виконують пісню «Школярі».
АІБОЛИТЬ: Так, значить ці уколи не потрібні (ховає їх у чемоданчик).
Продовжимо: Школа, діти, щоб ви знали – це не просто гарний дім.
І не просто класи, зали, треба знати це усім.
Перший
клас – найважчий час, бо це перший раз у вас.
***До лікаря виходить Женя Бульбаха.
ЖЕНЯ: А я знаю, що перший раз усе робити важко.
Перший
раз малий Микола став збиратися до школи.
Олівця
поклав у сумку, книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч,
перо, граблі, подушку, у пенал насипав сушки,
Два
ведмедики, лопатку, білочку руду хвостату,
Лук і
стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю,
Трактора,
машину, мило… Вже й на дворі звечоріло.
Сів
Микола, дума думку: чи усе поклав у сумку?
АЙБОЛИТЬ: О! Бачите! Ви, навіть не знаєте, що у портфель
треба класти. Вам обов’язково потрібно виписати ліки від доктора Всезнайки.
ВЕДУЧА: Помиляєшся, лікарю Айболить! Наші діти і так вже
все знають.
***Проводиться гра «Склади портфель».
АЙБОЛИТЬ: Діти знають, що у школу брати. Та чи пам’ятають батьки,
що потрібно у портфелі класти.
***Проводиться гра для батьків «Збери портфель із
зав’язаними очима».
АЙБОЛИТЬ: Так, і ці ліки нам сьогодні не потрібні. (Ховає
їх у чемодан). Ілля, підійди до мене, будь ласка! Розкажи мені, як ти
після дитсадочка збираєшся жити?
ІЛЛЯ: Як мені усе набридло! І язик вам не болить!
І кому яке з вас діло, як я далі буду жить?
Ось
отримаю свідоцтво – і освіта в мене є.
Вивчив
букви, аж дві ноти, досить, знаю я своє.
Розум
щоб не розтрусити сяду нишком на печі.
Буду
спати, аж хропіти, буду їсти калачі.
А як
сили наберуся, відпочину від цих снів,
Може,
навіть, оженюся, бо ще зараз не дозрів.
І візьму
собі дружину, щоб варила борщ, супи,
Не
дурний я гнути спину, бо Іллюха не для сапи.
В мене
все-таки освіта! Все, що знаю – то моє.
Фух,
щось дуже я втомився вам оце розповідать.
Ви тут,
друзі, веселіться! Я ж пішов відпочивать!
АЙБОЛИТЬ: Ось, ось він хворий! Цьому хлопчику потрібні
пігулки «Антілінь».
ВЕДУЧА: Знову ви помиляєтеся, лікарю! Насправді це дуже
гарний і працьовитий хлопчик. Просто він дуже любить жартувати.
АЙБОЛИТЬ: Жартувати? Виходить «Веселі краплі у ніс» теж
нікому не потрібні?
ВЕДУЧА: Ні!
АЙБОЛИТЬ: Ну що ж, продовжимо медогляд. Я знаю, що діти
вашого віку ще не можуть танцювати і тому вам потрібно приймати мікстуру
«Танцюрин-гопса». Виписую рецепт.
ВЕДУЧА: не поспішайте, лікарю, спочатку перевірте нас.
***Гурт дітей виконує танок.
АЙБОЛИТЬ: Ну, молодці. Оце я розумію - здоровий спосіб життя. Та в школі потрібно не
тільки рухатися, а ще й мислити, вчити нове. Тому я вам пропишу капельниці «Ігростимулін»,
щоб у школі ви все встигали робити.
ВЕДУЧА: Лікарю, ви не знаєте наших дітей! В грі вони вміють все!
***Проводяться ігри.
1.
«Збери
ґудзики» (математика).
2.
«Знайди
предмет» (читання).
3.
«Письмо на
ходу» (для батьків).
4.
«Весела
аплікація»
АЙБОЛИТЬ: І ці ліки не потрібні. Ну, ніякі хвороби вам не страшні.
А можливо, хтось із вас не може співати? Так у мене є прекрасні смок тунці
«Співулін».
ВЕДУЧА: І знову ви не праві, діти співати дуже полюбляють. І
зараз ми вам не просто заспіваємо, ми вам загадки загадаємо.
***Діти виконують пісню «Загадка».
АЙБОЛИТЬ: Мабуть, і справді я помилився і потрапив не туди. У
вашому садочку всі діти здорові і всі пройшли мій медогляд. Ось вам довідка, що
ви можете відвідувати школу. (Віддає довідку ведучій). Є ще у
моєму саквояжі чудо-вітаміни. Але їх
можна вживати тільки тим дітям, які можуть робити щось незвичайне.
ВЕДУЧА: А ми зараз спробуємо тебе здивувати.
***Хлопці виконують номер «Оркестр ложкарів».
Дівчата виконують номер
ВЕДУЧА: Тільки у нашому садочку, мабуть, діти є такі –
Хоч маленькі вони дуже, та артисти он які!
АЙБОЛИТЬ: Я просто вражений. Звичайно ж, за такі таланти
я пригощу вас чудо-вітамінами, щоб ви завжди були здорові, веселі, щасливі,
розумні, кмітливі і добре навчалися у школі. (Пригощає дітей вітамінами).
У мене для вас є ще подарунки з теплих
країв від маленьких друзів з острова Чунга-Чанга. Це вам до святкового столу. (Вручає
ведучій корзину з цитрусовими). Ну що ж, ви тут святкуйте, а мені час
додому, до ріднної Африки. До побачення.
ВЕДУЧА: Ну що ж, перепустка у школу у нас вже є. Пора
вирушати в дорогу.
***Діти стають півколом.
1 ДИТИНА: У садочку стільки років, як в раю були ми:
Піклувались тут про нас, пестили, навчали.
Та
й батькам гарно жилося: рано вранці встали,
В
садок діток відвели – ввечері забрали.
2 ДИТИНА: А сьогодні для нас свято – випуск з рідного
садка,
Для
батьків – кінець практично безтурботного життя.
Та
ви не журіться! Ліпше усміхніться!
3 ДИТИНА: Ми до батьків звернутись хочем.
Сьогодні свято і у
вас.
Тож
кілька настанов прощальних
Прийміть, шановні, ви від нас.
4 ДИТИНА: Спішіть додому, залишаючи роботу,
Бо не о п’ятій час нас забирати.
А
слід о першій привести додому:
Помити,
роздягнуть, нагодувати.
5 ДИТИНА: А вечорами вчити слід уроки,
Тож
прощавай футбол і серіал.
Вам
снитимуться і учнівський зошит,
Й
лінійка, ручка і новий пенал.
6 ДИТИНА: І так із дня у день – така ось перспектива
Для
тих, хто виховує доньку чи сина.
Не
раз вам за нас буде щемно до сліз
За
рвані штанці чи подряпаний ніс.
7 ДИТИНА: Що далі, складнішими будуть науки,
Як
їх пояснити не зможете ви,
На
поміч прийде Інтернет з ноутбуком
І
виручить вас із такої біди.
8 ДИТИНА: Тетяна Володимирівна, дорога!
Ірина
Михайлівна, наша підмінна!
Що
ж батьки тепер без вас будуть поробляти?
Без
садочка їх від шоку будем лікувати.
***Діти виконують пісню «Ми не малюки».
ВЕДУЧА: Справжня любов
непідвладна рокам,
Слово тепер надається батькам.
***Привітання батьків. Виконують пісню «Наші діти».
ВЕДУЧА: Сьогодні прийшла вас привітати і наша завідуюча.
***Виступ завідуючої.
1 ВЕДУЧА: Все має
свій кінець і свій початок,
І все ж дивують нас роки-чарівники:
Як
із маленьких хлопчиків, дівчаток
Так
швидко виросли оці випускники?
2 ВЕДУЧА:
Дістається кінця наше свято,
Залишилося
ще трішки слів сказати
Тим,
хто поряд був із малюками,
Хто
допомагав їм підростати.
***Діти стають півколом.
1 ДИТИНА: У садочку день прощальний і сумний, і незвичайний.
Настає нова пора – йде у школу дітвора.
2 ДИТИНА: Ми на святі нашім зараз знов маленькими були…
Ну
чому, садочок рідний, ми так швидко підросли.
3 ДИТИНА: Дитсадок – як рідний дім, добре всім жилось у
нім.
Та
настав прощання час з тими, хто так любить нас.
4 ДИТИНА: Хто виховував, навчав, дбав про нас і годував.
З
тими, хто, як рідні мами, завжди були поруч з нами.
5 ДИТИНА: Скажемо щире від душі спасибі і поклонімось
низько до землі.
І
кожен з нас із сумом промовляє: «О, як було тут хороше мені!»
***Діти виконують пісню «Прощальна пісня», дарують квіти
працівникам садка, сідають на стільчики.
1 ВЕДУЧА: Нема
світлішого нічого в цілім світі, як сонце ясне й чисті небеса.
Нема нічого кращого, як діти, бо в них любов, надія і
краса.
2 ВЕДУЧА: Бо в них
найкращі наші сподівання, вершина, може, нашого буття.
Тому-то
ми без зайвого вагання за них віддати можемо життя.
1 ВЕДУЧА: Готові
зірку зняти з небосхилу і прихилити небо голубе,
Щоб
тільки дітям у житті щастило, бо в дітях ми продовжуєм себе.
2 ВЕДУЧА: Тому
щоденно маєм пам’ятати, який би пост не обіймали ми,
Весь
жар душі потрібно їм віддати, щоб діти виросли хорошими людьми.
1 ВЕДУЧА: Щоб у дітей була душа іскриста, неначе сонце
раннє золоте,
Велика,
добра, світла, чиста-чиста. Тож будем піклуватися про те!
2 ВЕДУЧА: На землю
сонце промені сипнуло і синьо усміхнулись небеса.
Тож
дай нам Бог, щоб лихо нас минуло, хай радують вас діти і краса.
***Заходить дівчинка з кульками. До неї підходить
випускник.
ВИПУСКНИК: Ти хто?
ДІВЧИНКА: Я – дитинство твоє. Сьогодні я залишаю тебе.
ВИПУСКНИК: Зачекай, не йди. Залишись ще на мить.
ДІВЧИНКА: Та ти не хвилюйся, я приходитиму до тебе у сні.
ВИПУСКНИК: Не забуду тебе я ніколи.
ДІВЧИНКА: Прощавай, вже чекають на мене. Та на згадку ці кульки
візміть, свої мрії ви їм розкажіть.
***Віддає кульки ведучій, виходить.
1 ВЕДУЧА: Літо-літечко чекає завтра вас та поки що хай музика лунає
І всіх закружляє легкокрилий вальс – випускників своїх
вітає.
***Діти виконують вальс.
2 ВЕДУЧА: Як швидко прийшов розлучатися час
І зараз усім вам ми хочем сказати –
Ви
йдете, але пам’ятайте про нас,
А
ми вас завжди будем в гості чекати!
1 ВЕДУЧА: У руки
візьмемо ми кульки оці, бажання свої загадаємо.
І
в небо їх випустим разом усі, і здійснення всіх мрій почекаємо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий