среда, 1 февраля 2017 г.

Випускний бал



Сценарій випускного балу.

Під звуки музики до зали заходить фея часу, розмовляє сама з собою:
Фея Часу: Ах, який чудовий день! Сьогодні в нашому королівстві бал! На ньому зберуться всі мої маленькі друзі! Будуть пісні, танці!..Тільки де ж вони? Може, забули, що сьогодні бал? Варта! Чи не проходили крізь ворота нашого королівства мої милі, чарівні друзі? Ой. Вибачте, шановні, я вас зовсім не помітила. Я так хвилююся, так хвилююсь. Адже сьогодні перший бал у малят групи «Колобок», але вони чомусь затримуються. Та ні, здається, я чую, як вони наближаються. Так, це вони! Музиканти, музику! Починається наш бал!
Під музику заходять діти.
Фея Часу: Дозвольте вам представити справжніх лицарів: хороброго Івана Радецького та безстрашного Микитенка Стаса…
Вітайте двох чарівних принцес Рудь Юлію та Снігур Елізу…
Тендітну леді Аліну Бараненко та справжнього кавалера – Клубченка Діму…
Наші витончені фрейліни – Настя Тугунова та Лілія Лозко…
Зустрічайте невгамовного фантазера Дениса Ражика та мрійливу фею Наталочку Фордуй… Вітаємо безстрашну Дюймовочку Волошину Тамілу та надійного захисника Гулиму Михайла…
Залізну леді Дарину Журбу та вірного стража Язинського Артема…
Ось непосидливі мандрівники – Ярослав Дідківський та Ковтонюк Артем…
Наші войовничі та прекрасні амазонки Оксана Каторова, Власенко Даша та Лістрова Дана. А зараз зустрічайте справжню фею – Наталію Анатоліівну.
Ведуча: Я ще не справжня фея, а тільки вчуся. Та повірте – любов до дітей допомагає творити справжні дива. Бо хіба ж не диво наші діти, які прийшли до нас маленькими, безпорадними, а сьогодні вони справжні випускники на своєму першому балі.
1 дитина: Ну ось і все, настав той час,
Якого ми чекали.
Зібрались ми в останній раз
У цій затишній залі.
2 дитина: Бал чудовий, бал останній
І дорослих і малих
Тут зібрав, щоб мить прощальна
Поєднала нас усіх
3 дитина: День сьогодні особливий,
Він буває лише раз.
Нині всі за нас радіють –
Всі: Ми йдемо у перший клас!
4 дитина: Ось уже дорослі ми
Погляньте, мами й тата!
І хочем вальсом розпочать
Хвилююче це свято.
Діти виконують вальс, залишаються на місцях.
5 дитина: Себе малятком я вважати звик,
Та час минув, і ось я випускник.
Святкові на мені краватка і сорочка,
Прощаюсь я сьогодні з дитсадочком.
6 дитина: Цікаво у дитячому садку
Було мені і гратись , і дружити.
Та зараз вже до школи, друзі, йду,
Мене наукам в школі будуть вчити.
7 дитина: Малятка інші в дитсадок прийдуть
Кумедні, менші зростом і роками.
А нас, випускників, вже в школі ждуть,
Де скоро всіх назвуть нас школярами.

8 дитина: Але повірте, коли в перший клас
Завзято ми і радісно прийдемо,
Згадаємо свій дитсадок не раз
І, може, навіть іноді зітхнемо.
Діти виконують пісню «Дитячий садок». Після пісні сідають на стільчики.
Фея Часу: Так, справді, які вони чудові! І щоб цей бал їм запам’ятався надовго, я приготувала для них сюрприз. Це – чарівний годинник. Він вмить може минуле оживить, або пронести вас крізь крізь час у майбутнє. Тримайте мій подарунок, а мені час зайнятись невідкладними справами. Тож ви тут святкуйте, а я незабаром повернуся.
Ведуча: Чарівний годинник – оце так дивина! А може й справді він чарівний. Давайте спробуємо опинитися в минулому. Скажемо разом чарівні слова: «Один, два, три – минуле оживи!»
Під музику до зали заходять діти молодшої групи.
1 дитина: Ми – маленькі дошкільнята,
Любим бігати, стрибати.
А в цей час вітаєм вас
З переходом в перший клас!
2 дитина: В дитсадку ми підросли,
А були маленькі,
Одягатись не могли
Й плакали частенько.
3 дитина: Ложку вчились ви тримати,
Їли без охоти,
Із слізьми ви проводжали
Маму на роботу.
4 дитина: Вихователі і няні
Вас усіх жаліли,
По голівці гладили,
На руках носили.
5 дитина: А тепер дорослі ви,
Вже йдете до школи.
Але ви не забувайте
Дитсадок ніколи.
Виходить випускниця: Дякуємо, малюки,
За ваші привітання!
Ну, а зараз потанцюйте
З нами на прощання!
Діти виконують танок з малюками.
Ведуча: А й справді, годинник виявився чарівним. Навіть не віриться, що зовсім недавно ви теж були такі маленькі, такі слух’яненькі і за мамами тужили. А зараз вже повиростали.
Але що це? Знов я чую плач?
До зали заходить Вереда, плаче.
Вереда:  Я не буду! Я не хочу!
Не люблю, не зачіпай!
Відсьогодні я непослух!
Ве-ре-да! Ось так і знай!
Ведуча: Якесь незрозуміле явище! Що сталось? Звідки в нас з'явилася вереда? Це мабуть серйозна інфекція! Ой! А інфекція швидко поширюється серед маленьких мешканців!
Вереда: Я – маленька Вереда,
І це не просто так слова.
Лиш торкнусь до кого, вмить
Захворіє, заболить,
І почне вередувати.
Не буде слухать маму й тата.
Торкається до дітей (Діма, Даша Ж., Ваня, Наташа), вони виходять:
\

1 дитина: Друзі мої, схаменіться,
І не йдіть до школи вчиться1
Я дізнався строки –
Це аж одинадцять років!
2 дитина: Серце, друзі, калатає,
В школі ж іграшок немає!
Математика, читання,
А іще чистописання.
3 дитина: В школі нянечки немає,
Вчитель нас там заганяє.
Хто нас буде годувати,
Як в садочку доглядати?
4 дитина: Тому в школу ми не хочем,
Не покинем свій садочок.
Будуть в групі усі діти
Аж до пенсії сидіти.
Всі плачуть.
Ведуча: Що ж це за лихо? Всі плачуть навкруги. Що ми будемо робити, щоб садок не затопити? (Показує Вереді обруч з посмішкою)Знаю, що будемо робити, ми будемо ці краплинки лічити. (Вереда лічить, збивається, сердиться) Якщо не виходить. То дмухайте сильніше, буде від того усім веселіше. (Діти дмухають).
Діти беруть в руки «смайлики» і виконують пісню-танок «Усмішка».
Вереда: Не хочу більш вередувати,
Як же весело співати.
Побіжу до подружок своїх,
Їм розкажу я про веселий сміх.
Ведуча: Діти, ми з вами зараз зробили диво. Своїми усмішками ми допомогли Вереді звільнитися від своєї хвороби. Ну що ж, настрій в нас чудовий, то прийшов час далі вирушати в дорогу. Давайте попросимо годинник перенести нас у далеке майбутнє. Мабуть всім хочеться дізнатися, ким вони стануть.
Діти: Один, два, три – майбутнє, оживи!
З-за ширми виходять діти в атрибутах.
Акторка: Я мрію із дитинства акторкою бути,
Та зніматися у фільмах лише в Голівуді.
І коли мене покажуть на телеекрані,
Привіт передам я татові й мамі.
Шоу-зірка: Я буду зіркою балету чи естради,
Для глядачів люблю я виступати.
Будуть шанувальники мені радіти,
Про мій автограф будуть мріяти.
Генерал: А я стану генералом,
Буду в армії служить,
За моїм першим сигналом
Буде все робиться вмить!
Адвокат: А я хочу вам сказати,
Мрію бути адвокатом!
Про цю професію почесну
Я розповім доволі чесно:
В житті вона допомагає,
Закон і право захищає.
Модель: Хочу моделлю відомою бути,
Щоб добре знали мене люди.
На подіумі працювати,
Високу моду демонструвати.
Мілан, Париж та Амстердам –
Оце життя – то тут, то там!
Ді-джей: Стану я крутим ді-джеєм,
Буду музику крутить.
Наміксую нові теми,
Натовп заведу умить!
З Дзідзьо ми запишем разом
Танцювальний суперхіт.
Про мою роботу скоро
Заговорить увесь світ!
Діти виконують музичну п'єсу.
З-за ширми виходять інші діти в атрибутах.
Депутат: Так, ді-джей – професія гарна
Не гаїть ні хвилиночки він марно.
Стати депутатом, може?
Це робити зможе кожен!
Мене будуть поважати,
Знову й знову обирати.
Бізнесмен: Ну що може депутат?
Треба бізнесменом стати!
Депутата лає пресса,
Ну, а я на «Мерседесі»!
Грошей море зароблю
І хорошее щось зроблю –
Накупую іграшок
На весь садочок для діток.
Вихователька: Вихователькою стану, малюків навчатиму.
Бізнесмен: Ти б подумала гарненько, дуже складно це, рідненька!
Вихователька: Буду чудовий світ казок
Відкривати для діток.
Щодня про них я буду дбати,
В усьому їм допомагати.
Коли сумні – розвеселю
І бути добрими навчу.
Лікар: Я лікую всіх ляльок від усіх-усіх хвороб.
Є халатик в мене, шприц, є й фонендоскоп.
Можу поміряти температуру
Й призначити чудову процедуру.
Кашель можу лікувати,
Лікарем я хочу стати.
Ландшафтний дизайнер: А я прикрашу квітами
І хату, й сад, і двір.
Троянди й айстри посаджу,
Щоб двір увесь зацвів,
Науку буду я вивчати –
Дизайнер по ландшафту.
Весь світ красивим я зроблю,
Роботу я таку люблю.
 Фермер: В мене вдома є корівка,
Хом'ячок, і кіт, і рибка,
Кролики і каченята
Та іще всього багато!
Я люблю їх доглядати,
Хочу фермером я стати!
Ветеринар: А я буду тварин лікувати,
Буду про них я піклуватись.
Ветеринаром стану я,
Маленька мрія ось моя.
Перукар: Підстрижу і пофарбую,
Стильну зачіску змайструю!
Я всіх красивими зроблю
І настрій гарний подарую.
Діти виконують танок «Полька-радість». З-за ширми виходять ще діти.
Кухар: Ну, а я люблю все жарити.
Все варити, куховарити.
На плиту поставлю горщик
І зварю смачненький борщик.
Вкину в горщик… а що саме?
Ось піду спитаю в мами.
Капітан: А я об'їду навколо землі
На великім кораблі.
Депоїду – ще не знаю,
Хто захоче – покатаю.
Мрію капітаном бути.
Моряки – сміливі люди.
Вчителька: Мрію вчити я у школі
Всіх дітей англійській мові.
За кордоном , на курорті
Мова стане у природі!
Космонавт: Я, зізнатись, дуже хочу
Космонавтом стати
І далеко між зірок
Буду я літати.
Школярка: Професій в світі є чимало,
Спитай у тата чи у мами.
Та головна професія школярик,
А мріять можна кожен ранок.
Діти виконують пісню «Помріємо».
Ведуча: Хто старанно вчитися готовий,
Той мрії всі здійснить обов'язково.
Тож вчіться діти, рук не опускайте
І гідними людьми усі ставайте.
До зали заходить Фея Часу. Діти сідають на стільчики.
Фея часу: Я принесла вам зірку надії,
На неї погляньте – й здійсняться всі мрії!
Пилок хай яскравий обсипле усіх.
Нехай запанують тут радість і сміх!
Згиньте хвороби, неспокій, тривоги,
Зірки хай до щастя стелять дороги!
Бачу годинник вам мій знадобився. Ви трохи заглянули у далеке майбутнє. А я хочу перенести вас у близьке майбутнє і познайомити вас із вашою першою вчителькою.  (Перекручує стрілки годинника вперед. Під музику забігає Дюдюка).
Фея Часу: Постій-постій, хто ти така?
Дюдюка: Я – Дюдюка!  А ви кого чекали тут побачити?
Ведуча: До нас повинна була прийти вчителька зі школи.
Дюдюка: Так, так,так. То я бачу ви в школу зібрались? А вас туди пустять? Ой-ой-ой, як би не так! В школу аби кого не беруть! Ну та добре, я вам допоможу. Якщо швидко і правильно відповісте на мої питання, то допоможу, вам потрапити до школи … а може й ні! Ну, що, згодні? Тоді тримайтесь!

  • Скільки вам років?
  • Скільки днів має тиждень?
  • Скільки кольорів у світлофора?
  • Скільки рук у людини?
  • Скільки лап у кота?
  • Скільки хвостів у двох зайців?
Фея Часу: Всі загадки твої відгадали, тож виконуй свою обіцянку.
Дюдюка: Так це була тільки розминка. А зараз справжній іспит «Математичні заморочки».
Проводиться гра «Математичні заморочки».
Ведуча: Ну, як, здали іспит?
Дюдюка: Це ще нічого не значить. Рахувати і я вмію. А ось чи знаєте ви букви?. Зараз перевіримо.
Проводиться гра «Знайди літеру».
Фея Часу: Знов всі діти справились з твоїм завданням. Виконуй свою обіцянку!
Дюдюка: Почекайте. В мене є ще для вас один іспит. Якщо і з ним справитесь, то піду від вас.
Проводиться гра.
Дюдюка: Як я подивлюся, ну такі ви вже  розумні. Не цікаво мені з вами, піду від вас шукати менш розумних дітей.
Заходить перша вчителька.
Вчителька: Добрий день, діти! А чому це Дюдюка така сумна пішла?
Ведуча: А вона побачила, які наші дітки розумні, охайні і красиві. Ось і розсердилась на нас. А ми вже хочемо в школу.
Слова вчительки.
Фея Часу: А тепер давайте вернемось трішечки у минуле. Я хочу, щоб цю мить ви запам'ятали надовго.
Виступ завідуючої. Вручення дипломів.
Звучить музика.
Ведуча: Чуєте діти, весняні дують вітри,
Час розставання відчули всі ми.
Буде у вас не один випускний,
Але назавжди серцезалишиться з ним,
З нашим садочком «Ромашка»!
Діти беруть квіти і стають півколом.
1 дитина: «Ромашка» - наш рідний садочок,
Де ми росли як квіти,
Всіх, хто тут виховує діток,
Будем пам'ятати і любити!
2 дитина: Спасибі усім, хто працює в садочку,
За ласку, увагу, турботу й привіт.
Ми всі полюбили цей рідний куточок
І тут нас навчали про весь білий світ.
3 дитина: Як прощатися нам шкода,
Та на нас чекає школа!
Ми вам хочемо сказати –
За вами будем сумувати.
4 дитина: Усі, хто в дитячім садочку малятам
Дарує щасливі і радісні дні,
Прийміть же від нас найщирішу подяку,
Ці квіти та усмішки наші ясні!
Під музику діти дарують квіти працівникам дитячого садочка.
Фея Часу: А зараз у коло всі ставайте і на сюрприз від батьків чекайте.
Заносять торт із запаленими свічками. Задумайте найзаповітніше бажання і після команди погасіть свічки. Один, два, три!
Діти задувають свічки.
Ведуча: У дружбі, діти, діти, радісно зростайте,
Хай сонце-щастя світить вам щораз.
І наше свято це запам’ятайте.
Нехай щастить вам, діти,
В добрий час!

Комментариев нет:

Отправить комментарий